Miercuri, DECEMBRIE 19, 2018

Modificarea programului Direcției pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești

Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești anunță modificarea programul de lucru cu publicul al Serviciului de Stare Civilă situat în B-dul I.C Brătianu nr. 39 după cum urmează:
Primiri acte: 8-30 - 12.30 de luni până vineri.
                     16.30 - 18.30 joi.
Eliberări acte: 13.00 - 14.30 de luni până miercuri.
                         16.30 - 18.30 joi;
                          8.30 - 12.30 vineri.
În fiecare zi de sâmbătă programul de lucru este 9.30-12.30 pentru oficierea căsătoriilor și înregistrarea actelor de deces.
Duminica nu este program de lucru cu publicul.
În situațiile excepționale se lucrează si duminica (atunci când termenul legal de declarare a decesului de trei zile e depășit, înhumarea se face într-o localitate situată la o distantă mai mare de 200 km de Municipiul Pitești sau alte cazuri justificate).
Noul program de lucru cu publicul se regăsește și pe site-ul Direcției pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești, www.e-ep.ro.