Primăria Municipiului Piteşti organizează, în data de 24.08.2022, ora 10,00 la sediul său din strada Victoriei nr. 24, concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției publice de execuție vacantă, cu durată normală a timpului de muncă, de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de inspector, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Direcției Impozite și Taxe Locale – Serviciul Constatare Impunere Persoane Fizice.
Probele de concurs se vor desfășura la sediul Primăriei Municipiului Pitești din str. Victoriei nr. 24, după cum urmează:
– proba scrisă - 24.08.2022, ora 1000;
– interviul – în maxim 5 zile lucrătoare de la data probei scrise.
Condiții de participare la concurs
Conform art. 465 alin.(1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
Condiţii specifice:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință-științe economice sau în ramura de știință-științe administrative, specializarea administrație publică;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului - minim 7 ani;
- competențe de utilizare a calculatorului, nivel bază, dovedite cu documente din care să rezulte deținerea de cunoștințe în domeniul IT.
Dosarele de concurs se pot depune la sediul Primăriei Municipiului Pitești, intrarea ”D”, în perioada 21.07.2022-09.08.2022.
Relații suplimentare se pot obține de la Primăria Municipiului Piteşti, str. Victoriei nr. 24, intrarea „D” Compartimentul Relații Publice sau de la Biroul Management Resurse Umane, la telefon 0372481819.