• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984
10 Octombrie, 2025 Pitești-ul la zi

Anunț referitor la atestarea domiciliului sau reședinței de către deținătorii de cărți electronice de identitate (CEI)

Începând cu data de 07.10.2025, atât centrele de încasări impozite și taxe locale cât și compartimentele de specialitate din cadrul Direcției Impozite și Taxe Locale Pitești, au fost dotate cu cititoare de cărți electronice de identitate, pentru a veni în sprijinul contribuabililor care dețin cărți electronice de identitate și nu pot face dovada domiciliului.
Deținătorii cărții electronice de identitate (CEI) pot obține și online certificatul care atestă adresa de domiciliu sau reședința prin intermediul portalului HUB de servicii electronice al MAI, pe care îl pot transmite pe email.
Începând cu data de 29.09.2025, Ministerul Afacerilor Interne a anunțat lansarea aplicației mobile RoCEIReader care permite citirea rapidă a datelor din cartea electronică de identitate (CEI) inclusiv adresa de domiciliu stocată în cip.
RoCEIReader oferă posibilitatea de a vizualiza simplu și securizat datele din CEI, fiind utilă inclusiv în situațiile în care este necesară dovada adresei de domiciliu.
Aplicația este gratuită și poate fi descărcată din Google Play iar în scurt timp, aceasta va fi disponibilă și în App Store.