• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984
17 Martie, 2023 Pitești-ul la zi

Noul sistem de call center Apă Canal 2000 – suport prompt și eficient pentru utilizatori!

Primăria Municipiului Pitești vă reamintește că Apă Canal 2000 SA a implementat un nou sistem de call center pentru a crește calitatea experienței oferite clienților săi. Acum puteți obține asistență telefonică pentru toate serviciile Apă Canal 2000 SA, la un singur număr de telefon: 0248223237.
-Sunați la acest număr pentru a afla informații despre factura dumneavoastră, pentru a raporta o problemă sau pentru a solicita asistență cu privire la oricare dintre serviciile Apă Canal 2000 SA.
Încurajăm cetățenii să folosească noul sistem de call center Apă Canal 2000 pentru a primi suport prompt și eficient!