• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984
19 Iulie, 2024 Anunțuri

Anunț concurs de promovare în grad profesional, pentru mai multe funcții publice de execuție

Primăria Municipiului Piteşti, în baza dispozițiilor art. VII alin. (38) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum și ale art.156 din Anexa nr. 10 la Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, organizează concurs de promovare în grad profesional, pentru următoarele funcții publice de execuție:
-inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Compartimentului Certificate de Atestare Fiscală;
-inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Serviciului Urmărire Încasare Impozite și Taxe Locale;
-inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Serviciului Constatare Impunere Persoane Fizice;
-inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Serviciului Coordonare Asociații de Proprietari;
-consilier juridic, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Serviciului Juridic.
Probele de concurs se vor desfășura la sediul Primăriei Municipiului Pitești din Bulevardul Republicii nr. 71, după cum urmează:
– proba scrisă – 20.08.2024, ora 11:00;
– interviul – în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, doar de către candidații care au fost declarați admiși la proba scrisă.
Condiții de participare la concurs:
Pentru a participa la concursul sau examenul de promovare în grad profesional, funcţionarul public trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a) să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
b) să fi obţinut cel puţin calificativul „bine“ la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
c) să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile O.U.G. nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune personal de către candidați la sediul Primăriei Municipiului Pitești, din Bulevardul Republicii nr. 71 – Compartimentul Relații Publice, se pot transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se pot transmite în format electronic, la adresa de e-mail primaria@primariapitesti.ro, în termen de 20 zile calendaristice de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 19.07.2024 -07.08.2024, inclusiv.
Dosarelor de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail primaria@primariapitesti.ro  după terminarea programului de lucru al instituției, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, respectiv 19.07.2024 -07.08.2024, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică, în cazul promovării concursului.
Dosarul de concurs conține în mod obligatoriu următoarele documente:
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverință eliberată de Serviciul Management Resurse Umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
c) adeverință eliberată de Serviciul Management Resurse Umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
d) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din anexa nr. 10, cu modificările și completările ulterioare, care poate fi accesat la: https://www.primariapitesti.ro/serviciul-management-resurse-umane-p543 .
Bibliografie și tematică:
-pentru funcțiile publice de inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Compartimentului Certificate de Atestare Fiscală și Serviciului Constatare Impunere Persoane Fizice:
1.Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;
2.Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica:
Partea I;
Partea a II-a: Titlul I și Titlul II;
Partea a III-a: Titlul I; Titlul V: cap.III, respectiv art.128- art.140, cap.IV și cap. VIII;
Partea a IV-a, Titlul I;
Partea a VI-a: Titlul I și Titlul II.
3.Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5.Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Titlul IX - Impozite și taxe locale;
6.Hotărârea Guvernului nr. 1/2016 cu privire la Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal cu modificările si completările ulterioare, cu tematica Titlu IX - Impozite și taxe locale;
7.Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Titlurile I-VIII și XI.

-pentru funcția publică de inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Serviciului Urmărire Încasare Impozite și Taxe Locale:
1.Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;
2.Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica:
Partea I;
Partea a II-a: Titlul I și Titlul II;
Partea a III-a: Titlul I; Titlul V: cap.III, respectiv art.128- art.140, cap.IV și cap. VIII;
Partea a IV-a, Titlul I;
Partea a VI-a: Titlul I și Titlul II.
3.Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5.Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Titlul IX - Impozite și taxe locale;
6.Hotărârea Guvernului nr. 1/2016 cu privire la Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal cu modificările si completările ulterioare, cu tematica Titlu IX - Impozite și taxe locale;
7.Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Titlurile I-VIII și XI;
8.Ordonanța Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor cu modificările şi completările ulterioare cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
9.Legea nr. 203/2018 privind măsuri de eficientizare a achitării amenzilor contravenționale, cu tematica Legea nr. 203/2018 privind măsuri de eficientizare a achitării amenzilor contravenționale.

-pentru funcția publică de inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Serviciului Coordonare Asociații de Proprietari:
1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;
2. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica:
Partea I;
Partea a II-a: Titlul I și Titlul II;
Partea a III-a: Titlul I; Titlul V: cap.III, respectiv art.128- art.140, cap.IV și cap. VIII;
Partea a IV-a, Titlul I;
Partea a VI-a: Titlul I și Titlul II.
3.Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5.Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Cap.I, Cap. III și Cap. IV;
6.Legea nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Cap. III, Cap. V și Cap. VI.

-pentru funcția publică de consilier juridic, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Serviciului Juridic:
1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituţia României, republicată;
2. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica:
Partea I;
Partea a II-a: Titlul I și Titlul II;
Partea a III-a: Titlul I; Titlul V: cap.III, respectiv art.128- art.140, cap.IV și cap. VIII;
Partea a IV-a, Titlul I;
Partea a VI-a: Titlul I și Titlul II.
3.Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Legea nr.202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5.Legea nr.134/2010, republicata, cu modificările si completările ulterioare, privind Codul de procedura civila cu tematica:
Cartea I, Titlul I, Titlul II, cap.II, sectiunea a 4-a și sectiunea a 5-a;Titlul IV și Titlul V;
Cartea a II- a, Titlul I, sectiunea a 2-a, sectiunea a 3-a și sectiunea a 4-a;Titlul II, cap III.

Persoană de contact:
-Albu Alina-Elena, consilier în cadrul Serviciului Management Resurse Umane, telefon 0372481819, e-mail resurseumane@primariapitesti.ro.