• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984
12 Mai, 2025 Anunțuri

Anunț privind achiziția serviciilor de proiectare (DALI) pentru obiectivul de investitii «Reabilitare adăposturi protecție civilă (3 locații)»

Descriere contract:
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor de proiectare – etapa documentație de avizare a lucrărilor de intervenții pentru obiectivul de investiții «Reabilitare adăposturi protecție civilă (3 locații)» din municipiul Pitești:
1. Reabilitare adăposturi de protecție civilă – Cartier Prundu, B-dul Petrochimiștilor, Bl. B2, Sc. D Municipiul Pitești,
2. Reabilitare adăposturi de protecție civilă – Cartier Prundu, str. Horia Cloșca și Crișan, nr.13, Bl. B18, Sc. C Municipiul Pitești,
3. Reabilitare adăposturi de protecție civilă – Cartier Găvana, str. Paltinului, Bl. C16, Sc. A Municipiul Pitești,
respectiv să elaboreze și să întocmească, în perioada convenită şi în conformitate cu obligațiile asumate prin contract și cu prevederile legislative în vigoare următoarele documentații:
a) Documentațiile pentru avizele și acordurile solicitate prin certificatelor de urbanism, inclusiv plata si obținerea acestora în numele achizitorului Municipiul Pitești;
b) Studiile de specialitate solicitate prin certificatele de urbanism;
c) documentație de avizare a lucrărilor de intervenții aferentă conform prevederilor HGR nr.907 / 2016, cu modificările și completările ulterioare.
Valoare estimata:
201.680,67 lei fără TVA
Conditii referitoare la contract:
Durata de prestare a serviciilor este de 2 luni de la transmiterea ordinului de începere a serviciilor. Prestatorul se obligă să constituie garanţia de bună execuţie a contractului pentru toată perioada de execuţie a contractului, în cuantum de 10 % din valoarea acestuia fără TVA. Garanţia de bună execuţie se constituie în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului de achiziţie publică. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a contractantului, fără a depăşi 15 zile de la data semnării contractului de achiziţie publică. Operatorul economic va specifica in oferta modalitatea de constituire a garantiei de buna executie.
Conditii de participare:
Oferta se va incadra in valoarea estimata fara TVA. Se vor respecta cerintele din Tema de proiectare, anexata si CU, anexat. Propunerea tehnica si propunerea financiara, întocmite conform documentației de atribuire, vor fi transmise, în plic sigilat, la sediul temporar al Primăriei Municipiului Pitești, B-dul Republicii nr. 71, Compartimentul Relații Publice - in atentia Serviciului Investitii, până la data de 15.05.2025, ora 15.00. Achizitia se va finaliza prin intermediul catalogului electronic disponibil in S.E.A.P. in acest sens toti operatorii economici care intentioneaza sa depuna oferte vor fi obligatoriu inscrisi in S.E.A.P. Ofertele depuse de operatori economici care nu sunt inscrisi in SEAP nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare se pot obtine la telefon 0372.481.814.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut. Achizitia se va initia doar cu operatorul economic a carui oferta are pretul cel mai mic si corespunde cerintelor autoritatii contractante. In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc in clasamentul stabilit pe baza criteriului de atribuire „Pretul cel mai scazut”, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta de pret, iar achizitia va fi atribuita ofertantului a carui noua oferta are pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Pentru intocmirea corecta a ofertei, operatorii economici sunt invitati sa viziteze amplasamentul.