• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984
29 Octombrie, 2021 Anunțuri

Primăria Municipiului Piteşti organizează concurs pentru ocuparea, pe perioada nedeterminată, a funcției publice de execuție vacante, de inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Serviciului Coordonare Asociații de Proprietari

A N U N Ţ


Primăria Municipiului Piteşti organizează, în data de 02.12.2021, ora 10.00, la sediul său din strada Victoriei nr. 24, concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției publice de execuție vacante, cu durată normală a timpului de muncă, de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Direcției Servicii Publice, Achiziții-Serviciul Coordonare Asociații de Proprietari.
Condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoanele care participă la concurs sunt:
- Studii unuversitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă în ramura de științe economice, domeniul de licență contabilitate;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului - minim 5 ani;
- competențe de utilizare a calculatorului, nivel bază, dovedite cu documente din care să rezulte deținerea de cunoștințe în domeniul IT;

Condițiile generale pentru participarea la concurs sunt cele prevăzute de art.465 alin. (1) din Codul Administrativ, cu excepția condiției de evaluare psihologică prevăzută la lit. "e".

Probele de concurs se vor desfășura la sediul Primăriei Municipiului Pitești din  str. Victoriei nr. 24, după cum urmează:
– proba  scrisă - 02.12.2021, ora 10.00
– interviul – în maxim 5 zile lucrătoare de la data probei scrise.

Bibliografia, tematica, actele necesare pentru participarea la concurs și atribuțiile stabilite în fișa postului precum şi alte date necesare desfăşurării concursului  se pot obține de pe  site-ul instituției: www.primariapitesti.ro la secțiunea Anunțuri sau de la Primăria Municipiului Piteşti, str. Victoriei nr. 24, intrarea „D” Compartimentul Relații Publice.
Persoana de contact: David Alina, consilier în cadrul Biroului Management Resurse Umane; Telefon: 0372481819, fax: 0248212166; e-mail: primaria@primariapitesti.ro.
Perioada de depunere a dosarelor de înscriere la concurs este 29.10.2021-17.11.2021.