• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984

Compartimentul Dezvoltare Urbană

Coordonator: Goleșteanu Ramona-Roxana
B-dul Republicii nr.71, Camera nr.101
Telefon  0372.705.551
Fax: 0248 / 212.166

Atribuţii:
  • Verificarea conformității documentatiilor depuse de solicitanti (documente de urbanism și studii de oportunitate) ;
  • Întocmirea documentelor necesare avizării/aprobării  PUZ-urilor şi PUD-urilor pentru analizare în C.T.A.T.U. si înaintate spre aprobare/respingere în Consiliul local ;
  • În cazul documentațiilor incomplete sau care nu se încadrează în prevederile legale, se comunică în scris inițiatorilor, aspectele neconforme.
  • Urmărirea și verificarea completării/conformării documentațiilor incomplete/neconforme.
  • Asigurarea secretariatului Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism (CTATU).               
  • Informarea și consultarea publicului afectat de propunerile planurilor urbanistice și întocmirea raportului informării și consultării publicului.
  • Păstrarea evidenței documentațiilor de urbanism în registre și informatizat.                
  • Redactarea și transmiterea către petenți a informațiilor solicitate.      
  • Consilierea cetățenilor cu privire la posibilitatea încadrării anumitor obiective în condițiile prevăzute în planurile de urbanism și amenajarea teritoriului aprobate.
  • Verificarea sesizărilor, redactarea răspunsurilor, către cetățeni expediere în termenul legal .
  • Preluarea sarcinilor specifice serviciului apărute la sedințele operative săptămânale și luarea măsurilor necesare în vederea ducerii acestora la îndeplinire.
  • Preluarea problemelor specifice serviciului apărute la audiențele acordate de conducerea Primăriei și luarea măsurilor pentru soluționarea acestora.
  • Punerea la dispoziția organelor de control (Inspecția în Construcții Argeș, Curtea de Conturi ș.a.) a documentelor care au stat la baza aprobării documentațiilor de urbanism.
  • Indeplinirea cu profesionalism, corectitudine, loialitate si constiință a îndatoririlor de serviciu;
  • Ridicarea nivelului de pregătire profesională și creșterea eficienței muncii.
  • Cunoașterea și respectarea prevederilor din  Statutul funcționarilor publici, din Codul de conduită a funcționarilor publici, din Regulamentul de Organizare si Funcționare și din Regulamentul de ordine interioară.
  • Respectarea procedurilor operaționale si instrucțiunilor de lucru cuprinse în Manualul de Management Integrat Calitate Mediu.
  • Ducerea la îndeplinire a hotărârilor Consiliului local și a dispozițiilor primarului.
  • Păstrarea secretului de stat, secretului de serviciu, precum și confidențialitatea în legătură cu faptele, informațiile sau documentele de care iau cunoștință în exercitarea funcției publice, în condițiile legii, cu excepția informațiilor de interes public.
  • Arhivarea și păstrarea documentelor întocmite și cu care lucrează  în condiții de siguranță.
  • Respectarea normelor de securitate și sănătate în muncă.
  • Participarea la toate acțiunile organizate de primăria municipiului Pitești.
  • Îndeplinirea sarcinilor prevăzute de legislația în vigoare sau dispuse de șefii ierarhici, în legătură cu domeniul de activitate.

Modele de cereri / formulare