Astăzi, 18.02.2025, Primăria Municipiului Pitești invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică pentru Proiectul de hotărâre privind bugetul Municipiului Pitești pe anul 2025.
Evenimentul are loc în data de 27.02.2024, ora 13.30, în sala amfiteatru a Centrului de Calcul, din b-dul Republicii nr.71, sediul provizoriu al Primăriei Municipiului Pitești.
La dezbaterea publică sunt invitați să participe, în limita locurilor disponibile în sală, toți cei interesați: persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, societăți comerciale, reprezentanți ai instituțiilor publice interesate, ai presei etc
Persoanele interesate să prezinte verbal propunerea lor în cadrul dezbaterii publice vor avea la dispoziție 3 minute pentru prezentare.
Proiectul de act normativ supus dezbaterii publice poate fi consultat aici.
Locuitorii municipiului Pitești pot depune, în scris, propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul bugetului municipiului Pitești pe anul 2025, până la data de 27 februarie 2025.
Propunerile, sugestiile sau opiniile se primesc prin e-mail, la adresa primaria@primariapitesti.ro, precum și la Compartimentul Relații Publice al Primăriei Municipiului Pitești - sediul provizoriu - Centrul de Calcul, din b-dul Republicii nr.71.
Pentru formularul de propuneri, sugestii, opinii, click aici.
Potrivit art.7 alin.(6) din Legea nr.52/2003, republicată, „persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului”.