1. cerere sau adresă;
2. copie act de identitate al asociatului/administratorului firmei ;
3. copie certificat de înregistrare la Oficiul Registrului Comertului ;
4. copie certificat constatator pentru sediul sau punctul de lucru respectiv, din care să reiasă şi grupa CAEN 561, 563 sau 932, eliberat de Oficiul Registrului Comerțului;
5. documente legale pentru folosirea spațiului respectiv la punctul de lucru, în copii xerox (act de proprietate și/sau de folosință - contract de vânzare cumpărare/contract donație/ certificat de moștenitor/act notarial de delimitare a proprietății/sentințe definitive judecătorești privind proprietatea/autorizație de construire și proces-verbal de receptie al construcției, de la caz la caz-, extras de carte funciară, releveu și orice alt document relevant);
6. contractul încheiat cu operatorul de servicii de salubritate;
7. dovada achitării serviciilor de apă şi canal;
8. declaraţie pe propria răspundere a comerciantului cu privire la împărţirea structurală pe suprafeţe a spaţiului comercial (model conform HGR nr.843/1999);
9. alte documente, în funcţie de profilul de activitate şi orarul de funcţionare (autorizaţiile de funcţionare sau avizele necesare pentru îndeplinirea condiţiilor prevăzute de lege, emise de autorităţile competente, după caz, contract cu firmă specializată pentru monitorizare şi pază, dacă este cazul, acordul vecinilor direct afectaţi pentru desfăşurarea activităţii, după orele 2200, etc.);
-Taxa datorată pentru eliberarea/vizarea/modificarea autorizaţiei este prevăzută în hotărârea Consiliului Local Piteşti privind taxele și impozitele locale pe anul în curs.
- PENTRU VIZA ANUALĂ, ESTE NECESARĂ ACTUALIZAREA DOCUMENTAŢIEI.
- PENTRU ANULAREA AUTORIZAȚIEI, ESTE NECESAR SĂ SE PREZINTE DOCUMENTE LEGAL VALABILE DIN CARE SĂ REIASĂ CĂ ACTIVITATEA UNITĂȚII A ÎNCETAT (FINANCIARE, CONTABILE, RADIEREA DE LA REGISTRUL COMERȚULUI, ETC)
Model cerere anulare autorizatie
Model cerere eliberare autorizatie
INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL