• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984

Acte necesare pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală - pentru persoane fizice

Actele necesare pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală - pentru persoane fizice

  1. Cerere pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală în cazul persoanelor fizice (MODEL 2016 – ITL – 010) - formular 1 iconita doc iconita pdf - completată şi semnată;
  2. În cazul înstrăinării, se completează Declarația privind creanțele bugetare datorate bugetului local - formular 4 - iconita doc iconita pdf;
  3. Act de identitate proprietar(i) sau procură/împuternicire conform dispoziţiilor legale din partea proprietarului bunului;
  4. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - formular 6 - iconita doc iconita pdf.

Note :
- Certificatele de atestare fiscală necesare persoanelor fizice, avâd ca scop CADASTRU, INTABULARE, INFORMARE, LICITAȚIE, ALIPIRE, IPOTECĂ, DEZMEMBRARE și ALOCAȚIE, se emit și la centrele de încasare a impozitelor și taxelor locale;
- Conformitatea cu originalul a copiilor se efectuează de către contribuabil/plătitor prin înscrierea mențiunii „conform cu originalul” și prin semnătura acestuia, potrivit art. 64 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală cu modificările și completările ulterioare;
- Certificatul de atestare fiscală privind impozite, taxe locale şi alte venituri la bugetul local pentru persoane fizice se eliberează solicitantului la Centrul de încasare impozite şi taxe locale din incinta Centrului Cultural al Municipiului Piteşti situat în b-dul Republicii, bl. G1, parter.