• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984

Acte necesare pentru scoaterea din evidență a mijloacelor de transport - pentru persoane juridice

Acte necesare:

  1. Cerere pentru eliberarea certificatului de atestare fiscala in cazul persoanelor juridice (MODEL 2016 – ITL – 012) - formular 2 - iconita doc iconita pdf
  2. Document de înstrăinare a mijlocului de transport: factura fiscală de vânzare a mijlocului de transport, acte notariale, procesul verbal de casare și documentul din care să reiasă ca mijlocul de transport a fost dezmembrat și predat, etc.;
  3. Cartea de identitate a vehiculului;
  4. Certificat de inmatriculare al vehiculului;
  5. Împuternicire pentru reprezentantul persoanei juridice semnată de director/administrator și stampilată;
  6. Act de identitate al reprezentantului persoanei juridice;
  7. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - formular 6 - iconita doc iconita pdf.

Note :
- Conformitatea cu originalul a copiilor se efectuează de către contribuabil/plătitor prin înscrierea mențiunii „conform cu originalul” și prin semnătura acestuia, potrivit art. 64 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală cu modificările și completările ulterioare
- Actele se depun la sediul Direcției Impozite și Taxe Locale, din Pitesti, B-dul Republicii, nr. 81, bl. G1 (în incinta fostului spațiu expozițional)