• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984

Acte necesare pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală în cazul înstrăinării (radierii) unui mijloc de transport - pentru persoane juridice

Actele necesare pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală în cazul înstrăinării (radierii) unui mijloc de transport - pentru persoane juridice

  1. Cerere pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală în cazul persoanelor juridice (MODEL 2016 – ITL – 012) - formular 2 - iconita doc iconita pdf, completată, semnată de DIRECTOR / ASOCIAT / ADMINISTRATOR JUDICIAR ;
  2. Declaratie privind creantele bugetare datorate bugetului local in cazul persoanelor juridice - formular 5 - iconita doc iconita pdf;
  3. Împuternicire pentru reprezentantul persoanei juridice, semnată de DIRECTOR / ASOCIAT / ADMINISTRATOR JUDICIAR ;
  4. Act de identitate al reprezentantului  persoanei juridice;
  5. Actul de înstrăinare (factură, contract de cesiune / novaţie, etc.) – original şi 4 copii “conform cu originalul”;
  6. Cartea de identitate a vehiculului;
  7. Certificat de inmatriculare al vehiculului;
  8. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - formular 6 - iconita doc iconita pdf.

Note :
- Conformitatea cu originalul a copiilor se efectuează de către contribuabil/plătitor prin înscrierea mențiunii „conform cu originalul” și prin semnătura acestuia, potrivit art. 64 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală cu modificările și completările ulterioare;
- Certificatul de atestare fiscală privind impozite, taxe locale şi alte venituri la bugetul local - pentru persoane juridice - se realizează la Centrul de încasare impozite şi taxe locale din incinta Centrului Cultural al Municipiului Piteşti situat în b-dul Republicii, bl. G1, parter.