• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984

Acte necesare pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală - pentru persoane juridice

Actele necesare pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală - pentru persoane juridice

  1. Cerere pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală în cazul persoanelor juridice (MODEL 2016 – ITL – 012) -formular 2 - iconita doc iconita pdf, completată, semnată de DIRECTOR / ASOCIAT / ADMINISTRATOR JUDICIAR ;
  2. În cazul înstrăinării, se completează Declaraţia privind creanţele bugetare datorate bugetului local - formular 5 - iconita doc iconita pdf;
  3. Împuternicire pentru reprezentantul persoanei juridice, semnată de DIRECTOR / ASOCIAT / ADMINISTRATOR JUDICIAR ;
  4. Act de identitate al reprezentantului persoanei juridice;
  5. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - formular 6 - iconita doc iconita pdf.

Note :
- Conformitatea cu originalul a copiilor se efectuează de către contribuabil/plătitor prin înscrierea mențiunii „conform cu originalul” și prin semnătura acestuia, potrivit art. 64 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală cu modificările și completările ulterioare;
- Certificatul de atestare fiscală privind impozite, taxe locale şi alte venituri la bugetul local pentru persoane juridice se eliberează solicitantului la Centrul de încasare impozite şi taxe locale din incinta Centrului Cultural al Municipiului Piteşti situat în b-dul Republicii, bl. G1, parter.