• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984
13 August, 2025 Anunțuri

Anunț examen promovare funcționari publici

Primăria Municipiului Piteşti, în baza dispozițiilor art. VII alin. (38) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum și ale art.156 din Anexa nr. 10 la Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, organizează examen de promovare în grad profesional, pentru funcția publică de inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Direcției Economice, Compartimentul Informatică.
Probele de examen se vor desfășura la sediul Primăriei Municipiului Pitești din Bulevardul Republicii nr. 71, după cum urmează:
– proba scrisă – 12.09.2025, ora 10:00;
– interviul – în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, doar de către candidații care au fost declarați admiși la proba scrisă.
Condiții de participare la examen:
Pentru a participa la examenul de promovare în grad profesional, funcționarul public trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
a) să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
b) să fi obţinut cel puţin calificativul „bine“ la evaluarea performanțelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
c) să nu aibă o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările si completările ulterioare.
Dosarul de înscriere la examen se poate depune personal de către candidat la sediul Primăriei Municipiului Pitești, din Bulevardul Republicii nr. 71 – Compartimentul Relații Publice, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail primaria@primariapitesti.ro, în termen de 20 zile calendaristice de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 13.08.2025-01.09.2025, inclusiv.
Dosarul de examen transmis de candidat la adresa de e-mail primaria@primariapitesti.ro după terminarea programului de lucru al instituției, dar în perioada de depunere a dosarelor de examen, respectiv 13.08.2025-01.09.2025, i se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de examen este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de examen se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de examen originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică, în cazul promovării examenului.
Dosarul de examen conține în mod obligatoriu următoarele:
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
c) adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
d) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din anexa nr. 10,cu modificările și completările ulterioare, care poate fi accesat la: https://www.primariapitesti.ro/serviciul-management-resurse-umane-p543;
Bibliografie și tematică:
Constituția României, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Partea I;
Partea a II-a:
Titlul I
Titlul II;
Partea a III-a:
Titlul I
Titlul V: cap. III, respectiv art.128-140, cap. IV si cap. VIII;
Partea a IV-a: Titlul I
Partea a VI-a:
Titlul I
Titlul II
3. Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse si de tratament intre femei si bărbați, cu modificările și completările ulterioare.
Legea nr. 214/2024 privind utilizarea semnăturii electronice, a mărcii temporale și prestarea serviciilor de încredere bazate pe acestea
Legea 109/2007 - privind reutilizarea informațiilor din instituțiile publice, cu modificările și completările ulterioare
Persoana de contact: Albu Alina, consilier în cadrul Serviciului Management Resurse Umane, telefon 0372481819, e-mail resurseumane@primariapitesti.ro.

Click aici pentru formular înscriere format DOCX

Click aici pentru formular înscriere format PDF