• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984
20 August, 2025 Pitești-ul la zi

Serviciu digital util pentru posesorii CEI

Persoanele care dețin Carte Electronică de Identitate (CEI) pot obține, online, certificatul de atestare a adresei de domiciliu sau de reședință.
Serviciul este disponibil:
➡️ prin intermediul Hub-ului de servicii electronice al Ministerului Afacerilor Interne (hub.mai.gov.ro), accesând modulul „Atestare domiciliu/reședință” și respectând instrucțiunile indicate;
➡️ prin intermediul platformei www.ghiseul.ro (SNEP – Sistemul Naţional Electronic de Plată).
Notă: Pentru a beneficia de acest serviciu public online, este necesar să dețineți un cont de utilizator validat pe una dintre platformele menționate.
✅ Certificatul poate fi transmis, la nevoie, oricărei persoane fizice sau juridice.