• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984

Cerere tip+Listă acte justificative necesare în analiza cererilor de locuințe sociale

1. cerere tip;
2. copii după actele de stare civilă ale titularului cererii de locuinţă socială şi membrilor familiei acestuia (carte de identitate, certificat de naştere, certificat de căsătorie, sentinţă civilă definitivă de divorţ – dacă este cazul, certificat de deces – dacă este cazul, ș.a.).
3. declaraţie tip privind veniturile, însoțită de adeverinţă de venit din care să rezulte venitul mediu net lunar, realizat în ultimele 12 luni, pentru fiecare membru al familiei (după caz: adeverinţe de venit de la angajator, ultima decizie de pensionare, cupoane de pensie, indemnizaţie, etc.);
4. acte doveditoare pentru solicitanții beneficiari ai venitului minim de incluziune (dacă este cazul);
5. declaraţie notarială dată în nume propriu de titularul cererii de locuinţă și, după caz, de soţ/soţie, din care să rezulte că :
• nu deţin în proprietate o locuinţă și/sau o cotă-parte dintr-o locuință;
• nu au înstrăinat o locuinţă după data de 1 ianuarie 1990, pe teritoriul României;
• nu au beneficiat de sprijinul statului în credite şi execuţie pentru realizarea unei locuinţe;
• nu deţin, în calitate de chiriaş o altă locuinţă din fondul locativ de stat sau din patrimoniul Municipiului Pitești.
6. pentru unităţile locative în care locuiesc efectiv solicitanţii, se vor prezenta:
• actul de proprietate (contract de vânzare-cumpărare, contract de donaţie, contract de partaj voluntar, certificat de moştenitor, autorizaţie de contruire, etc.) deţinut de persoana la care solicitanţii sunt toleraţi precum și adeverința eliberată de asociația de proprietari din care să reiasă numărul persoanelor care figurează în lista de plata afișată la asociația de proprietari; în acest caz se vor depune şi copii ale actelor de identitate pentru toate persoanele care locuiesc în aceeaşi unitate locativă;
• contractul de închiriere (înregistrat la Direcţia Generală a Finanţelor Publice Argeș/S.P.E.P.M.P. sau alte situații) din care să rezulte numărul de camere închiriate şi suprafaţa utilă a acestora, precum și adeverința eliberată de asociația de proprietari din care să reiasă numărul persoanelor care figurează în lista de plata afișată la asociația de proprietari;
• în cazul în care solicitantul de locuinţă nu poate dovedi cu actele sus-menţionate regimul juridic al locuinţei respective, va prezenta declaraţie notarială din care să rezulte adresa la care locuieşte efectiv, numele proprietarului acesteia, numărul şi suprafaţa utilă a camerelor în care locuieşte, precum şi numărul persoanelor cu care locuieşte;
7. acte medicale legal valabile (decizie de invaliditate, certificat de handicap sau certificat medical eliberat de instituția medicală competentă, semnat de medicul de specialitate și de conducătorul instituţiei medicale în care se va menționa că boala se încadrează în prevederile O.U.G. nr. 40/1999 privind protecţia chiriaşilor şi stabilirea chiriei pentru spaţiile cu destinaţia de locuinţă, cu modificările şi completările ulterioare).
8. copie după actele doveditoare pentru solicitanţii proveniţi din instituţiile de ocrotire socială;
9. copie după actele care dovedesc calitatea de veteran şi văduve de război, repatriaţi, beneficiar al Legii nr.341/2004, Decretului-Lege nr. 118/1990, republicat, cu modificările şi completările ulterioare.
10. copie hotărâre judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă având ca obiect retrocedare imobil către foştii proprietari/dispoziţie Primar sau alte documente din care să rezulte restituirea/retrocedarea imobilului.
11. copie după hotărârea judecătorească de evacuare rămasă definitivă şi irevocabilă/proces-verbal de evacuare din case naţionalizate redobândite de foştii proprietari însoţite de copia contractului de închiriere a locuinţei retrocedate, alte acte şi hotărâri judecătoreşti cu caracter reparator.
12. expertiză tehnică din care să rezulte că unitatea locativă în care locuieşte solicitantul nu mai prezintă siguranţă în folosire.

Notă:
Actele justificative pentru solicitanții - persoane adulte cu dizabilități transferate din mediul rezidențial în comunitate sau a celor aflate în risc de instituționalizare, se vor stabili prin hotărâre de consiliu local.

Cerere privind repartizarea unei locuinte sociale in municipiul Pitești Iconita docx  

Ddeclarație privind veniturile Iconita docx