Program de lucru cu publicul
• Cetățenii sunt rugați să evite aglomerarea la ghișeele de plată a impozitelor și taxelor locale și să opteze pentru plata on-line a acestora, cu cardul bancar, prin internet, fără comision, la adresa
www.ghiseul.ro, sistemul fiind disponibil și funcționând 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână; La adresa
www.ghiseul.ro persoanele fizice pot obține datele de acces în sistem pentru a plăti impozitele și taxele locale, precum și amenzile, la secțiunea ”Solicitare date de acces”.
• Informațiile privind activitatea Primăriei Municipiului Pitești precum și cele care sunt de interes public, sunt afișate pe site-ul instituției, meționat mai sus, iar informațiile suplimentare se pot obține telefonic, la numarul de telefon: 0248984;
• În cazuri de excepție, care impun prezența dumneavoastră la sediul instituției noastre, vă puteți adresa Centrului de Informații pentru Cetățeni, B-dul Republicii nr.71 (Centrul de Calcul), cu respectarea regulilor de disciplină sanitară stabilite de Primăria Municipiului Pitești, pentru asigurarea prevenției și reducerea riscului de îmbolnăvire, în următorul program de lucru cu publicul:
• LUNI – MIERCURI : 730- 1245, 1300-1545 ;
• JOI : 730- 1230, 1300-1830 ;
• VINERI : 730- 1300.
• Pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscală / radiere auto, programul de lucru cu publicul este următorul :
• LUNI – MIERCURI : 800- 1230, 1300-1500 ;
• JOI : 800- 1230, 1300-1800 ;
• VINERI : 800- 1200.