FINALIZAREA PROIECTULUI CU TITLUL
„Etică și integritate prin prevenirea și combaterea corupției - EtICo”
Municipiul Pitești, în calitate de Beneficiar al contractului de finanțare nr. 165/03.07.2018, a implementat în perioada 03.07.2018 – 30.06.2019, proiectul „Etică și integritate prin prevenirea și combaterea corupției – EtICo”, cod SIPOCA 423/SMIS 2014+/ 118191.
Proiectul a fost finanțat în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 2. Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente, Obiectivul specific 2.2. Creșterea transparenței, eticii și integrității în cadrul autorităților și instituțiilor publice.
Obiectivul general al proiectului l-a reprezentat creșterea nivelului de etică și integritate la nivelul Municipiului Pitești prin implementarea unor măsuri de prevenire a corupției.
Obiectivele specifice ale proiectului:
Creșterea capacității administrative a Municipiului Pitești de a preveni și reduce corupția.
Creșterea nivelului de educație anticorupție pentru personalul instituției.
Combaterea corupției prin dezvoltarea capacității analitice de a efectua activități de evaluare a riscurilor.
Rezultate obținute:
Dezvoltarea unei proceduri de sistem privind Implementarea Strategiei Naționale Anticorupție 2016-2020 și a 3 proceduri operaționale privind măsurile preventive anticorupție.
Certificarea ANC a unui număr de 95 de funcționari din cadrul Primăriei Pitești în ocupația de expert prevenire și combatere a corupției.
Elaborarea unui Manual de bune practici în domeniul eticii și integrității ce a fost distribuit în cadrul instituției și către alte entități ale administrației publice din județul Argeș.
Crearea secțiunii E-sondaje, pe pagina web a Primăriei Pitești, în vederea creșterii capacității analitice de a efectua activități de evaluare a riscurilor pe planuri sectoriale de acțiune de combatere a corupției.
Valoarea totală a proiectului este de 294.407,76 lei.
Valoarea cofinanțării Uniunii Europene este de 250.246,60 lei.
Mai multe detalii şi informaţii referitoare la proiect pot fi obținute de la d-na. Brădeanu Ana Mihaela, manager de proiect - telefon 0372/716347; e-mail: admpitesti@yahoo.com, web: www.primariapitesti.ro. Pentru informații despre Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, vizitați pagina de internet www. poca.ro.
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin
Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020!