22 Octombrie, 2021
Anunțuri
Anunţ concurs SPEP Pitesti
Anunţ concurs
Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Piteşti, la sediul instituţiei din Piteşti, str. Calea Bucureşti, bloc U3, parter, organizează examen/concurs pentru ocuparea a două posturi vacante, de execuție (personal contractual), după cum urmează: din cadrul Serviciului Administrare Bazin de Înot și Baze de Agrement:
- 1 post de inspector de specialitate gradul IA din cadrul Biroului Fond Locativ și Spații cu Altă Destinație;
- 1 post de inspector de specialitate gradul IA din cadrul Biroului Urmărire, Executare Contracte și Reclamă-Publicitate.
CONDIŢII GENERALE (art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare):
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale:
1. Pentru postul de inspector de specialitate gradul IA din cadrul Biroului Fond Locativ și Spații cu Altă Destinație:
-
studii superioare economice, juridice sau administrative, absolvite cu diplomă de licență;
-
vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 ani și 6 luni;
c) cunoştinţe operare PC, Microsoft Office (Word, Excel) - nivel mediu.
2. Pentru postul de inspector de specialitate gradul IA din cadrul Biroului Urmărire, Executare Contracte și Reclamă-Publicitate:
a) studii superioare economice sau tehnice, absolvite cu diplomă de licență;
b) vechime în specialitatea studiilor - minimum 6 ani și 6 luni;
c) cunoștințe operare PC, Microsoft Office (Word, Excel); program CIEL-nivel mediu.
DOSARUL DE CONCURS (art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare)
trebuie să cuprindă următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.
Notă 1: Actele prevăzute la punctele b), c) şi d) vor fi prezentate şi în original, în vederea verificării conformităţilor copiilor cu acestea.
Notă 2: Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
Notă 3: Candidaţii declarați admiși la selecția dosarelor, care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale, au obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- Termenul limită de depunere a dosarelor: 05.11.2021 ora 13:00;
- Probă scrisă: 22.11.2021, ora 10:00;
- Probă practică: 24.11.2021, ora 12:00 (testarea competențelor de operare PC);
- Probă interviu: 26.11.2021, ora 11:00.
BIBLIOGRAFIA
1. Pentru postul de inspector de specialitate gradul IA din cadrul Biroului Fond Locativ și Spații cu Altă Destinație:
- O.u.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- H.C.L. nr. 219/30.06.2021 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Serviciului Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitești, modificată și completată prin H.C.L. nr. 282/26.08.2021;
- Legea locuinței nr. 114/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 1275/2000 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii locuinţei nr. 114/1996, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare.
2. Pentru postul de inspector de specialitate gradul IA din cadrul Biroului Urmărire, Executare Contracte și Reclamă-Publicitate:
- O.u.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- H.C.L. nr. 219/30.06.2021 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Serviciului Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitești, modificată și completată prin H.C.L. nr. 282/26.08.2021;
- Ordonanța nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei, de la Biroul Resurse Umane sau la tel. 0248/210.380, interior 136.