• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984
4 Noiembrie, 2021 Anunțuri

Servicii de certificare semnatură electronică (certificate digitale)

 

Nr.57793/04.11.2021

ANUNȚ DE PARTICIPARE
depunere oferta pentru achizitia:
Servicii de certificare semnatură electronică (certificate digitale)


Primăria Municipiului Pitești, cu sediul in Pitești, str. Victoriei, nr.24, cod postal 110017, telefon 0248.213.994, fax 0248.212.166, e-mail: primaria@primariapitesti.ro, vă invita sa depuneti ofertă în vederea încheierii unui contract de furnizare de certificate semnatura electronica (certificate digitale), necesare emiterii cu semnatură electronică calificată a documentelor originale prin intermediul sistemului informatic dezvoltat în cadrul proiectului în cadrul proiectului ”Simplificarea procedurilor administrative pentru cetățenii Municipiului Pitești” cod SIPOCA 566/cod SMIS 126349.

1 Obiectivul general:  furnizare de certificate semnatura electronica (certificate digitale), necesare emiterii cu semnatură electronică calificată a documentelor originale prin intermediul sistemului informatic dezvoltat în cadrul proiectului în cadrul proiectului ”Simplificarea procedurilor administrative pentru cetățenii Municipiului Pitești” cod SIPOCA 566/cod SMIS 126349.

2. Sursa de finantare: Bugetul proiectului finanțat prin Programul Operațional Capacitate                                      
                                      Administrativă și buget local
3. Procedura de atribuire: Achiziție directă
4. Tip contract: Servicii
5. Cod CPV: 79132100-9 - Servicii de certificare a semnaturii electronice
6. Valoare estimată: 15.000,00 lei, fără TVA
7. Criteriu de atribuire: pretul cel mai scăzut

8. Descriere contract:
Obiectul contractului constă în achiziționarea a 50 buc de Certificate  semnatură electronică (certificate digitale), necesare emiterii cu semnatură electronică calificată a documentelor originale prin intermediul sistemului informatic dezvoltat în cadrul proiectului în cadrul proiectului
           
9. Conditii de participare:
 Documentele de calificare solicitate sunt următoarele:
Formularul nr. 2 – Declaraţie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 59 și art. 60  din legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
Formularul nr. 3 - Declaraţie privind respectarea legislației în domeniile mediu, social și al relațiilor de muncă, în conformitate cu prevederile art. 51, alin. 1 din legea 98/2016 privind achiziţiile publice;
Formularul nr.4 - Declaraţie privind eligibilitatea  (art. 164 din Legea 98/2016);
Formularul nr.5 – Declaraţie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 165 și 167 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
Formularul nr.6 - Acord cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului din care să reiasă obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achiziție, în original/copie legalizată/copie lizibilă cu mențiunea „conform cu originaluln”; informațiile cuprinse în acesta trebuie să fie valabile/reale la data limită de depunere a ofertei;
    Ofertantul trebuie să îndeplinească toate condițiile de participare pentru a putea fi declarat admis.

10. Modul de prezentare a propunerii tehnice:
Ofertantul elaborează oferta în conformitate cu prevederile documentaţiei de atribuire şi indică, motivat, în cuprinsul acesteia care informaţii din propunerea tehnică şi/sau din propunerea financiară sunt confidenţiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală, în baza legislaţiei aplicabile.
 Oferta întocmită conform documentației de atribuire și însoțită de scrisoare de înaintare va fi transmisă, în plic închis, până la data menționata in Anuntul de particiapre, la sediul Primăria Pitești, str. Victoriei nr. 24, Compartimentul Relații Publice sau prin e-mail la adresa admpitesti@yahoo.com.
        La semnarea contractului de furnizare, ofertantul va prezenta oferta în original (dacă ofertantul castigator a fost transmis oferta prin email).
Oferta depusă la o altă adresă, sau după data și ora limită de depunere, nu va fi luată în considerare.
Orice necorelare, omisiune ori neconformitate constatată în privinţa documentelor ofertei, în raport cu caietul de sarcini ori prevederile legislaţiei în vigoare poate conduce la declararea ofertei ca fiind neconformă.

11. Modul de prezentare a propunerii financiare:
                  Propunerea financiară va conține:
- Formularul de oferta - Formular nr.1, care reprezintă elementul principal al propunerii financiare;
- Anexă la formularul de ofertă - Centralizator de prețuri;
- Modelul de contract acceptat, însoțit de acordul de confidentialitate privind protectia datelor cu caracter personal;
Prețul total ofertat va cuprinde valoarea serviciilor prevăzute în caietul de sarcini.
            Valoarea totală a ofertei financiare se va exprima în lei, fără T.V.A. și are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei/ durata contractului.

12. Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de  30 de zile de la data limită de depunere a ofertelor.

13. Termen de furnizare: de la data semnării contractului de către ambele părți și pana la data îndeplinirii tuturor obligațiilor contractuale de către ambele părți. Ofertantul va prezenta oferta in limba romana care va cuprinde: documentele de calificare, propunerea tehnica si propunerea financiara.
 Raspunderea pentru modul in care este elaborata oferta va apartine in exclusivitate ofertantului.
 Oferta întocmită conform documentației de atribuire și însoțită de scrisoare de înaintare va fi transmisă, în plic închis, până la data de 11.11.2021, ora 12:00, la Primăria Pitești, str. Victoriei nr. 24, Compartimentul Relații Publice sau prin e-mail la adresa admpitesti@yahoo.com .
Plicul va fi insotit de scrisoarea  de inaintare si va fi marcat cu adresa ofertantului si adresa autoritatii contractante, denumirea contractului pentru care se depune oferta și cu inscriptia: „A nu se deschide inainte de data de 11.11.2021, ora 12:00.
Data limita de depunerea ofertelor este 11.11.2021, ora 12:00.
Oferta depusă la o alta adresă, sau după data și ora limită de depunere, nu va fi luată în considerare.
În cazul în care ofertantul declarat câștigător este înscris în SICAP, acesta va posta oferta financiară în catalogul electronic – SICAP – dupa primirea comunicării din partea autorității contractante în acest sens.
Pentru detalii suplimentare vă rugăm să ne contactați la adresa de email: admpitesti@yahoo.com.
Documentația de atribuire (caiet de sarcini, formulare, propunere contract) se vor obține în urma unei solicitari scrise pe email: admpitesti@yahoo.com sau descărcată de pe site-ul autorității contractante www.primariapitesti.ro, sectiunea Anunțuri.