• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984
15 Decembrie, 2021 Anunțuri

Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Piteşti, la sediul instituţiei din Piteşti, str. Calea Bucureşti, bloc U3, parter, organizează examen/concurs pentru ocuparea a două posturi vacante, de execuție, după cum urmează: - 1 post de inspector de specialitate gradul II din cadrul Serviciului Exploatare Parcări; - 1 post de inspector de specialitate gradul IA din cadrul Biroului Fond Locativ și Spații cu Altă Destinație

ANUNȚ

Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Piteşti, la sediul instituţiei din Piteşti, str. Calea Bucureşti, bloc U3, parter, organizează examen/concurs pentru ocuparea a două posturi vacante, de execuție, după cum urmează:

  • 1 post de inspector de specialitate gradul II din cadrul Serviciului Exploatare Parcări;
  • 1 post de inspector de specialitate gradul IA din cadrul Biroului Fond Locativ și Spații cu Altă Destinație.

CONDIŢII GENERALE (art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare):
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

CONDIŢII SPECIFICE necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale
1. Pentru postul de inspector de specialitate gradul II din cadrul Serviciului Exploatare Parcări:
a)  studii superioare, absolvite cu diplomă de licență;
b) vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 luni;
c) cunoştinţe operare PC, Microsoft Office (Word, Excel) - nivel mediu.
2. Pentru postul de inspector de specialitate gradul IA din cadrul Biroului Fond Locativ și Spații cu Altă Destinație:
a) studii superioare economice, juridice sau administrative, absolvite cu diplomă de licență;
b) vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 ani și 6 luni;
c) cunoştinţe operare PC, Microsoft Office (Word, Excel) - nivel mediu.

DOSARUL DE CONCURS (art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare)
Dosarele de concurs se depun la sediul instituţiei, la Biroul Resurse Umane, până la data de 27.12.2021, ora 15:00  şi trebuie să cuprindă următoarele documente:                                   
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.
   
Notă 1: Actele prevăzute la punctele b), c) şi d) vor fi prezentate şi în original, în vederea verificării conformităţilor copiilor cu acestea. 
Notă 2: Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
Notă 3: Candidaţii declarați admiși la selecția dosarelor, care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale, au obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
                                                      
TIPUL PROBELOR DE CONCURS
Probă scrisă: 05.01.2022, ora 10:00;
Probă practică: 07.01.2022, ora 10:00 (testarea competențelor de operare PC);
Probă interviu: 11.01.2022, ora 12:00.

BIBLIOGRAFIA:
1. Pentru postul de inspector de specialitate gradul II din cadrul Serviciului Exploatare Parcări:
- O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ-Art. 368- Principii aplicabile conduitei profesionale a funcționarilor publici și personalului contractual din administrația publică;
- H.C.L. nr. 219/30.06.2021 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Serviciului Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitești, modificată și completată prin H.C.L. nr. 282/26.08.2021;
- H.C.L. nr. 138/31.03.2009 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de parcare cu plată din municipiul Pitești, modificată și completată prin: H.C.L. nr. 232/19.06.2014; HCL nr.339/24.09.2015; HCL nr. 159/27.04.2017; HCL nr. 483/21.12.2017; HCL nr. 140/24.04.2019;
- H.C.L. nr. 185/29.11.2012 privind aprobarea Regulamentului pentru atribuirea în folosință a locurilor de parcare situate în parcările de reședință amenajate în Municipiul Pitești, modificată și completată prin: H.C.L. nr. 157/30.05.2013; H.C.L. nr. 26/31.01.2019;
- Ordonanța nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicare, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală.

2. Pentru postul de inspector de specialitate gradul IA din cadrul Biroului Fond Locativ și Spații cu Altă Destinație:
- O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- H.C.L. nr. 219/30.06.2021 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Serviciului Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitești, modificată și completată prin H.C.L. nr. 282/26.08.2021;
- Legea locuinței nr. 114/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 1275/2000 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii locuinţei nr. 114/1996, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei, de la Biroul Resurse Umane sau la tel. 0248/210.380, interior 136.