• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984

Acte necesare pentru înregistrarea ca utilizator al sistemului de plată electronică în cazul persoanelor fizice

Cererile de înregistrare ca utilizatori ai sistemului de plată electronică, disponibil la adresa https://impozitesitaxe.primariapitesti.ro/, formulate de către persoanele fizice, se depun la:
- Centrul de primire declarații fiscale pentru persoane fizice situat în bulevardul Republicii, bloc G1, parter (intrarea prin pasaj);
- Centrul de încasări situat în Complexul Comercial "Arges \Mall" din str.Tudor Vladimirescu nr.37;
- Centrul de încasări situat în bulevardul 1 Decembrie 1918, bloc M5a, parter (zona pieţei agroalimentare Găvana II-III);
- Centrul de încasări situat în cartierul Trivale, strada Bradului (lângă Şcoala nr. 12)
sau se pot transmite prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail .


Acte necesare
1. Cerere de înregistrare ca utilizator al sistemului de plată electronică în cazul persoanelor fizice - formularul nr. 15 - Iconita word Iconita pdf;
2. Act de identitate.

Notă: conformitatea cu originalul a copiilor se efectuează de către contribuabil/plătitor prin înscrierea mențiunii „conform cu originalul” și prin semnătura acestuia, potrivit art. 64 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală cu modificările și completările ulterioare.