• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984

Acte necesare pentru declararea mijloacelor de transport

Acte necesare pentru înscrierea în evidență a mijloacelor de transport, în cazul persoanelor fizice

1. Declaratie fiscală pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport (formularul nr. 3) Iconita word Iconita pdf;
2. Document din care să rezulte dreptul de proprietate asupra vehiculului, care poate fi: contract de vânzare-cumpărare, factură, document notarial (act de donație, certificat de moștenitor, ș.a.), hotărâre judecătorească rămasă definitivă și irevocabilă - original și 4 copii cu mențiunea „conform cu originalul”;
3. Act de identitate proprietar(i);
4. Cartea de identitate a vehiculului;
5. Fișa de înmatriculare – cu viză  în caseta E pentru vânzător.
6. Certificat de atestare fiscală pentru vânzător.

Note:
a) conformitatea cu originalul a copiilor se efectuează de către contribuabil/plătitor prin înscrierea mențiunii „conform cu originalul” și prin semnătura acestuia, potrivit art. 64 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală cu modificările și completările ulterioare;
b) Cartea de identitate a vehiculului reprezintă documentul eliberat de Regia Autonomă “Registrul Auto Român’’ în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 78/2000 privind omologarea vehiculelor rutiere și eliberarea cărții de identitate a acestora, în vederea admiterii în circulație pe drumurile publice din România, aprobată cu modificările și completările ulterioare.