• Primăria Municipiului Pitești vă informează că prelucrează date cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, potrivit prevederilor regulamentului (UE) 679/2016 și Legii nr. 190/2018.
  • Telefonul cetăţeanului: 0248 - 984

Conducere

Direcţia este coordonată de domnul ANDREI-CĂTĂLIN CĂLUGĂRU 
Secretarul General al Municipiului Piteşti
B-dul Republicii nr.71, Camera nr.13
 Director Executiv: Ștefănescu Mihaela-Carmen
B-dul Republicii nr.71, Camera 106
Telefon: 0248/213.994
Fax: 0248/ 212.166

Misiune:
• Gestionează actele administrative ale autorităţilor publice locale, respectiv dispoziţiile emise de Primar şi hotărârile adoptate de Consiliul local, le aduce la cunostinţa publicului pe cele cu caracter normativ, de interes general;
• Organizează şi asigură desfăşurarea procesului electoral;
• Asigură punerea în aplicare a dispoziţiilor legale privind transparenţa decizională;
• Asigură repartizarea corespondenţei în cadrul instituţiei şi organizeaza activitatea de arhivare a actelor eliberate în cadrul Primăriei Municipiului Piteşti;
• Informeaza cetăţenii si ii sprijina in rezolvarea operativa, cu profesionalism şi promptitudine a solicitarilor. 
• Evalueaza calitatea serviciilor oferite de Primăria Municipiului Piteşti,  a satisfactiei cetatenilor, inclusiv prin  sondaje sociologice contractate cu instituţii specializate.